donderdag 19 februari 2009

Joggingvest



Eindelijk weer eens wat gemaakt. Door het patroontekenen schiet het naaien er aardig bij in. Best wel jammer en om het niet te verleren ........ op naar Karteris !!
De stof die ik daar had gekocht(tegen beter weten in) was eigenlijk voor een vest voor Menno. Hij draagt veel van deze vesten, maar doordat hij lang en slank is(vorige week tot de ontdekking gekomen dat ik nu de "kleinste" hier in huis ben) , zijn de gekochte vesten eigenlijk wat te breed en konden ook wat langer. Tja, en wat is er dan mooier om het zelf te maken. Maar
meneertje wil niks zelfgemaakts meer aan.
Ben toen voor mezelf aan de slag gegaan(toevallig(??) had ik toch voldoende stof). Het is een patroon uit een Ottobre-woman(herfst/winter 2007) geworden. Wel heb ik eerst even de maten vergeleken met een vest wat me goed zit. Het vest past perfect en zít me toch lekker. Het sjaaltje heb ik verleden jaar eens gebreid en vond ik er wel goed bij passen.



Geen opmerkingen: