maandag 29 december 2008

Pyjamabroek




Het leek me fijn om er nog een pyjamabroek bij te hebben. Dat is een van mijn favoriete kledingstukken. Zo gauw ik er 's avonds niet meer uit hoef en weet dat er niemand meer langs komt, dan gaat bij mij de jogging/pyjamabroek aan. Lekker met een t-shirt/trui erover. Zaaaalig.
Bij de stoffenkraam flanel besteld. Deze had ik binnen 3 dagen in huis. Nog net vóór de Kerst, dus als ik er dan zin in had kon ik er zo mee aan de slag.
In een oude Knipmode (2003) een patroon gevonden en aan de gang er mee!! Hij zat zo in elkaar. Hihi, nu weet ik ook waarom. Was er bij het dubbel leggen van de stof vanuit gegaan dat het met de ruiten wel goed zou komen. Niet dus. Ze lopen nu dus niet door. Mijn man vond de broek wel bij me passen. Juist lekker eigenwijs niet-doorlopende-ruiten.
Volgende keer toch maar beter op letten. Tja, dat heb je als je gauw klaar wilt zijn. Nou vind ik het voor een pyjamabroek niet zo'n ramp en hij zit wel heel erg lekker.

Geen opmerkingen: