vrijdag 17 juni 2011

VADERDAG


Mijn vader heeft thuis een kookwekkertje waar niet echt veel geluid meer uitkomt. Momenteel gebruikt hij deze om de tijd in te stellen waarop hij bepaalde medicijnen in moet nemen. Nu was hij laatst bij mij en liet ik hem mijn nieuwe KIPkookwekker zien en horen. Deze produceert veel geluid en dit leek hem ook wel wat. Temeer daar hij zelf ook niet meer zo goed hoort en hij vond het een geinig ding. Hij zou zelf wel bij de Blokker gaan kijken of ze hem daar nog hadden.
Nu was ik inmiddels ook al bezig met het bedenken van een vaderdagcadeautje en vond een leuk KIPborduurtje. Leuk voor op een schort vond ik. Mijn vader is geregeld nog in de keuken te vinden en dit leek me dus wel wat. Ik moest gelijk aan die kookwekker denken(die zou er precies bij passen). Het leukst was natuurlijk om die wekker samen met het schort te geven. Omdat ik het risico niet wilde nemen dat hij hem inmiddels zelf zou kopen heb ik hem de wekker maar vast cadeau gedaan. Hier bij de Blokker hadden ze er nog 1 en heb hem maar gelijk gekocht. Zondag krijgt hij dan het schort.

Geen opmerkingen: