zaterdag 3 juli 2010

Minirokje Knipmode April 2007

Dit rokje had mijn dochter verleden jaar willen maken voor de zomervakantie.
De stof had ze zelf uitgekozen en was al in huis. Ik zat toen net in mijn patroonteken-periode en heb toen al wel het patroon op haar maten uitgetekend; ze wilde hem zelf maken. Op de een of andere manier is het er niet meer van gekomen. Altijd maar druk, druk, druk........ Dit jaar weer plannen voor het rokje voor de zomervakantie. Het rokje moest mee!! Haha, haar maar weer even achter de vodden gezeten.
Patroondelen uitgeknipt en daar lag hij weer. Pfff.
Weer, druk, druk, druk...........
Van de week zag ik m'n kans. Afgelopen donderdag was ze weg met 'n vriendin en tada.........naaimachine naar beneden gedragen(veel te warm op zolder) en aan de slag. Gisterenmiddag kwam ze weer thuis en was ik al ver gevorderd. Vandaag de laatste hand eraan gelegd en af gekregen. Was wel lastig, daar ze telkens om me heen liep en het moest een verrassing zijn. A.s. maandag gaat ze nl. al op vakantie en het leek me wel leuk als ze hem dan toch nog mee kon nemen. Ben benieuwd naar haar gezicht straks. Zoiets had ze denk ik niet verwacht.

2 opmerkingen:

MevrouwL zei

En?? Wat vond ze ervan?

Anna zei

Oeps! Ik zie nu pas jouw reactie. De laatste tijd ben ik niet meer zo actief hier, vandaar.....
Mijn dochter was erg blij met het rokje en hij is mee de koffer in gegaan. Ze vond het wel jammer dat ze hem niet zelf had kunnen maken door tijdgebrek. Maar ach, daar zijn moeders dan weer voor.